Най-важното

quotes
Икономика на преживяванията – търсете новия брой на списание ,,Мениджър“

Ако имате излишни 1000 лв. какво ще предпочетете – да си купите вещ или преживяване? Ако сте отговорили „преживяване“, вие сте част от мнозинството. Хората все повече търсят емоция и спомен, отколкото „просто“ продукти. Това провокира Джоузеф Пайн и Джеймс Гилмор да въведат термина „икономика на преживяването“. Това е нов етап в икономическата еволюция, който набира все по-голяма скорост. Как работи икономиката на преживяванията и кои индустрии я експлоатират в най-голяма степен, ще разберете на нашите страници.

Емоциите често надделяват и в нашите граждански избори. За това как да отсеем фактите от оглушителния „страничен шум“ и защо е важно да гласуваме на изборите на 9 юни разговаряхме с представителя на ЕК в България Йорданка Чобанова. През още една година на политическа нестабилност, нарастващо геополитическо напрежение, търговски войни и все по-силното влияние на климатичните промени, придържането към стратегически цели е от изключително значение. Каква трябва да е икономическата стратегия на България, за да бъде конкурентноспособна дългосрочно – потърсихме мнението на признати експерти и бизнеса.

Как се развива мебелната индустрия, защо буксува кръговата икономика, какво е AI washing, как да навигираме през бурята на промяната, защо трябва да четем научнофантастични романи и кои са последните мохикани на киното  – отговорите на тези и  други въпроси ще намерите на нашите страници.

Приятно четене,

Таня Кръстева, главен редактор на списание ,,Мениджър”

Търсете списание „Мениджър” в:

M Events